Til vår økonomiavdeling søker vi en regnskapskonsulent til allsidige oppgaver med fokus på leverandørfakturaer.

Det er en fordel hvis du er kjent med løsninger for elektronisk behandling av inngående fakturaer. Søknader vurderes fortløpende og man anbefales å søke så raskt som mulig.

Arbeidsoppgaver

  • Oppgaver i forbindelse med inngående fakturaer: Skanning og verifisering, oppfølging av feilimport og andre avvik, kontroll av fakturaer som er ferdig behandlet og klar til overføring og remittering og oppfølging purringer
  • Ansvar for leverandørreskontro og oppfølging av avsetninger
  • Avstemming av balansekontoer
  • Oppgaver i forbindelse med utgående fakturaer
  • Andre forefallende regnskapsoppgaver

Ønskede kvalifikasjoner

  • Relevant økonomi-/regnskapsutdanning
  • God regnskapsforståelse
  • God kjennskap til ERP system, erfaring med SAP er en fordel
  • Gode kunnskaper i Excel og ellers generelt gode datakunnskaper
  • Gode kunnskaper i norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig


Personlige egenskaper

Vi ser etter deg som er nøyaktig, strukturert og ansvarsbevisst. Du trives godt med regnskapsfaget og setter deg raskt inn i nye oppgaver og systemer. Rollen krever at du er initiativrik, fleksibel og serviceinnstilt. At du evner å jobbe selvstendig og også har gode samarbeidsegenskaper er viktig.

Spørsmål om stillingen kan rettes til Økonomisjef Øyvind Eriksen 982 50 314 eller HR konsulent Wenche Jansen tlf 412 80 626/35 00 75 02.

Søknadsfrist 8/11 - søk her